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US-Gesund­heits­mi­nis­terium gibt zu: Impf­stoffe brand­ge­fährlich (inkl. Impfschäden-Tabelle)

Die ver­rückten Impf­gegner hören immer nur auf die US-Mode­ra­torin Jenny McCarthy oder Google, »blind­wütige Anti-Impf-Kom­men­ta­toren im Internet« und … wie bitte, die US-Regierung? Richtig, auf der Website des US-Gesund­heits­mi­nis­te­riums – der offi­zielle Name ist »U.S. Department of Health and Human Ser­vices« (»Minis­terium für Gesund­heits­pflege und soziale Dienste«) – findet sich in der Sektion über das Pro­gramm zur Ent­schä­digung nach nega­tiven Impf­folgen (NVIC) eine »Tabelle der Impf­schäden«. Dort werden alle schweren Schäden und Krank­heiten auf­ge­zählt, die durch eine Impfung auf­treten können, dar­unter Dinge wie Hirn­schä­digung, Polio und Tod!

Die Regierung in Washington will uns wohl auf den Arm nehmen mit diesem ver­dammten E‑Mail-Ket­ten­brief, von dem wir in den Main­stream-Medien und spät abends im »Comedy«-Fernsehen ständig hören – der legendäre digitale Spam, auf­grund dessen alle Impf­gegner beschließen, ihre Kinder nicht impfen zu lassen. Schließlich sagt man uns doch ständig, es habe nie auch nur den­ge­ringsten Beweis dafür gegeben, dass Impf­stoffe schädlich seien, also muss es sich um eine von Dr. Andrew Wake­fields »dis­kre­di­tierten« Studien handeln, oder?
Nicht ganz. Die NVIC-Impf­schäden-Tabelle ist ein offenes Ein­ge­ständnis der Regierung, dass Impf­stoffe Kindern schaden und sie umbringen können. Es soll Eltern impf­ge­schä­digter Kinder besänf­tigen, denen der normale Rechtsweg gegen Impf­stoff­her­steller ver­sperrt ist und die selbst Beweise zusam­men­tragen (oft genug ohne die Hilfe ihrer Ärzte) und dem »Impf­ge­richt« vor­legen müssen. Dieses Schein­ge­richt wurde ein­ge­setzt, um die Pharma- und Impf­stoff­in­dustrie vor Haft­barkeit zu schützen, wenn ihre Pro­dukte Kinder ver­stümmeln oder umbringen.
Durch die Impf­schäden-Tabelle wird es etwas leichter, diese Beweise zu prä­sen­tieren, denn dort werden Schäden und Krank­heiten auf­ge­führt, die mit Imp­fungen in Ver­bindung gebracht werden; sie gibt Aus­kunft darüber, wann diese auf­treten. Im Vorwort zu der Tabelle räumt das NVIC ein, wenn bestimmte Sym­ptome, Krank­heiten oder Zustände in einem bestimmten zeit­lichen Zusam­menhang mit einer Impfung auf­treten, sei »davon aus­zu­gehen, dass der Impf­stoff die Ursache des Schadens oder Zustandes ist, bis eine andere Ursache gefunden wird«.
Aber Moment mal, sind denn Impf­schäden nicht ein Schwindel, den sich Men­schen aus­denken, die glauben, die Erde sei eine flache Scheibe? Nur Wis­sen­schafts­leugner ziehen Impf­stoffe in Zweifel oder sind darüber besorgt, oder? Werfen Sie selbst einen Blick auf die Impf­schäden-Tabelle und­ur­teilen Sie selbst, ob Fern­sehen und Zei­tungen (die heut­zutage zumeist von Pharma- und Impf­stoff­firmen gesponsert und kon­trol­liert werden) Sie ganz offen belügen und Sie mit aller Macht bedrängen, sich zur Impf­re­ligion zu bekehren:HRSA.gov.
Wie Sie fest­stellen werden, können Impf­stoffe, die ganze Zellen von Per­tussis- (Keuch­husten ) Bak­terien ent­halten, eine schwere Gehirn­ent­zündung aus­lösen. Gleiches gilt für den MMR-Impf­stoff gegen Masern, Mumps und Röteln, der ein­ge­stan­de­ner­maßen fünf bis 15 Tage nach der Impfung eine Enze­pha­lo­pathie (Störung der Gehirn­funktion) ver­ur­sachen kann.
Auf der Packungs­beilage des MMR-Impf­stoffs von Merck & Co. werden als mög­liche uner­wünschte Neben­wir­kungen neben vielen, vielen anderen auf­ge­zählt: Enze­pha­litis, Krampf­an­fälle, Autismus-Sym­ptome: Merck.com.[PDF]
Wis­sen­schafts­feindlich sind nur die mili­tanten Impfbefürworter
Mach dich nur lustig, Jimmy Kimmel [ein bekannter US-Comedian und Mode­rator]. Schrei rum und tobe, »ärgerlich wie der Teufel«, bis du umfällst, du Impfmama Jen­nifer Hibben-White. Eure geist­losen Tiraden, euer Spott und eure Wut­aus­brüche zeigen, dass in Wirk­lichkeit Ihr­wis­sen­schafts­feindlich seid und nicht die Eltern, die sich die Zeit nehmen, Web­sites von Minis­terien zu lesen, Packungs­bei­lagen von Impf­stoffen zu stu­dieren und sorg­fältig über die poten­ziell lebens­langen Folgen nach­zu­denken, bevor sie ihren Kindern exo­tische Cock­tails wie lebende Viren, che­mische Wir­kungs­ver­stärker, Queck­silber, Alu­minium, Kon­ser­vie­rungs­stoffe und Gewebe von abge­trie­benen mensch­lichen Föten inji­zieren lassen.
»Das gesunde Immun­system tole­riert Selbst-Antigene«, heißt es in einem wis­sen­schaft­lichen Aufsatz des israe­li­schen Kli­nikers und Experten für Infek­ti­ons­krank­heiten Yehuda Shoe­nfeld. Das intensive Studium von Impf­stoffen und ihrer Wirkung auf den mensch­lichen Körper hat ihn zu dem Schluss geführt, sie ver­an­lassten das Immun­system, sich gegen sich selbst zu wenden – ein Phä­nomen, das als »Auto­im­mu­nität« bekannt ist und das uns heute sehr häufig begegnet.
»Wenn die Selbst­to­leranz gestört ist, folgt eine Dys­re­gu­lation des Immun­systems, die zum Auf­treten von Auto­im­mun­erkran­kungen führt. Impfung ist eines der Dinge, die bei emp­find­lichen Men­schen diese Homöostase stören können; die Folge sind Auto­immun-Phä­nomene und ASIA [Autoimmune/inflammatory Syn­drome Induced by Adju­vants, deutsch: autoimmun/entzündliches Syndrom, aus­gelöst durch Wirkungsverstärker].
Quellen:
Impf­schäden-Tabelle / Vaccine Injury Table

The Vaccine Injury Table (Table) makes it easier for some people to get com­pen­sation. The Table lists and exp­lains injuries/conditions that are pre­sumed to be caused by vac­cines. It also lists time periods in which the first symptom of these injuries/conditions must occur after receiving the vaccine. If the first symptom of these injuries/conditions occurs within the listed time periods, it is pre­sumed that the vaccine was the cause of the injury or con­dition unless another cause is found. For example, if you received the tetanus vac­cines and had a severe all­ergic reaction (ana­phy­laxis) within 4 hours after receiving the vaccine, then it is pre­sumed that the tetanus vaccine caused the injury if no other cause is found.
If your injury/condition is not on the Table or if your injury/condition did not occur within the time period on the Table, you must prove that the vaccine caused the injury/condition. Such proof must be based on medical records or opinion, which may include expert witness testimony.
Due to a tech­nical error, the Table posted on the VICP website from October 25, 2013 to November 4, 2013 should not be refe­renced or used. The Table that is cur­r­ently posted is correct.
Vaccine Injury Table for printing (PDF — 140 KB)
  • 100.3   Vaccine injury table.

(a) In accordance with section 312(b) of the National Childhood Vaccine Injury Act of 1986, title III of Pub. L. 99–660, 100 Stat. 3779 (42 U.S.C. 300aa‑1 note) and section 2114© of the Public Health Service Act (42 U.S.C. 300aa-14©), the fol­lowing is a table of vac­cines, the injuries, disa­bi­lities, ill­nesses, con­di­tions, and deaths resulting from the admi­nis­tration of such vac­cines, and the time period in which the first symptom or mani­fes­tation of onset or of the signi­ficant aggra­vation of such injuries, disa­bi­lities, ill­nesses, con­di­tions, and deaths is to occur after vaccine admi­nis­tration for pur­poses of receiving com­pen­sation under the Program:
Vaccine Injury Table

Vaccine Illness, disa­bility, injury or con­dition covered Time period for first symptom or mani­fes­tation of onset or of signi­ficant aggra­vation after vaccine administration
I. Vac­cines con­taining tetanus toxoid (e.g., DTaP, DTP, DT, Td, or TT) A. Ana­phy­laxis or ana­phyl­actic shock 4 hours.
B. Bra­chial Neuritis 2–28 days.
C. Any acute com­pli­cation or sequela (including death) of an illness, disa­bility, injury, or con­dition referred to above which illness, disa­bility, injury, or con­dition arose within the time period prescribed Not app­li­cable.
II. Vac­cines con­taining whole cell per­tussis bac­teria, extracted or partial cell per­tussis bac­teria, or spe­cific per­tussis antigen(s) (e.g., DTP, DTaP, P, DTP-Hib) A. Ana­phy­laxis or ana­phyl­actic shock 4 hours.
B. Ence­pha­lo­pathy (or encephalitis) 72 hours.
C. Any acute com­pli­cation or sequela (including death) of an illness, disa­bility, injury, or con­dition referred to above which illness, disa­bility, injury, or con­dition arose within the time period prescribed Not app­li­cable.
III. Measles, mumps, and rubella vaccine or any of its com­ponents (e.g., MMR, MR, M, R) A. Ana­phy­laxis or ana­phyl­actic shock 4 hours.
B. Ence­pha­lo­pathy (or encephalitis) 5–15 days (not less than 5 days and not more than 15 days).
C. Any acute com­pli­cation or sequela (including death) of an illness, disa­bility, injury, or con­dition referred to above which illness, disa­bility, injury, or con­dition arose within the time period prescribed Not app­li­cable.
IV. Vac­cines con­taining rubella virus (e.g., MMR, MR, R) A. Chronic arthritis 7–42 days.
B. Any acute com­pli­cation or sequela (including death) of an illness, disa­bility, injury, or con­dition referred to above which illness, disa­bility, injury, or con­dition arose within the time period prescribed Not app­li­cable.
V. Vac­cines con­taining measles virus (e.g., MMR, MR, M) A. Throm­bocy­to­penic purpura 7–30 days.
B. Vaccine-Strain Measles Viral Infection in an immun­ode­fi­cient recipient 6 months.
C. Any acute com­pli­cation or sequela (including death) of an illness, disa­bility, injury, or con­dition referred to above which illness, disa­bility, injury, or con­dition arose within the time period prescribed Not app­li­cable.
VI. Vac­cines con­taining polio live virus (OPV) A. Para­lytic Polio
—in a non-immun­ode­fi­cient recipient 30 days.
—in an immun­ode­fi­cient recipient 6 months.
—in a vaccine asso­ciated com­munity case Not app­li­cable.
B. Vaccine-Strain Polio Viral Infection
—in a non-immun­ode­fi­cient recipient 30 days.
—in an immun­ode­fi­cient recipient 6 months.
—in a vaccine asso­ciated com­munity case Not app­li­cable.
C. Any acute com­pli­cation or sequela (including death) of an illness, disa­bility, injury, or con­dition referred to above which illness, disa­bility, injury, or con­dition arose within the time period prescribed Not app­li­cable.
VII. Vac­cines con­taining polio inac­ti­vated virus (e.g., IPV) A. Ana­phy­laxis or ana­phyl­actic shock 4 hours
B. Any acute com­pli­cation or sequela (including death of an illness, disa­bility, injury, or con­dition referred to above which illness, disa­bility, injury, or con­dition arose within the time period prescribed. Not app­li­cable.
VIII. Hepa­titis B. vaccines A. Ana­phy­laxis or ana­phyl­actic shock 4 hours.
B. Any acute com­pli­cation or sequela (including death) of an illness, disa­bility, injury, or con­dition referred to above which illness, disa­bility, injury, or con­dition arose within the time period prescribed Not app­li­cable.
IX. Hemo­philus influ­enzae type b polys­ac­charide con­jugate vaccines No Con­dition Specified Not app­li­cable.
X. Vari­cella vaccine No Con­dition Specified Not app­li­cable.
XI. Rota­virus vaccine No Con­dition Specified Not app­li­cable.
XII. Pneu­mo­coccal con­jugate vaccines No Con­dition Specified Not app­li­cable.
XIII. Hepa­titis A vaccines No Con­dition Specified Not app­li­cable.
XIV. Sea­sonal influenza vaccines No Con­dition Specified Not app­li­cable.
XV. Menin­go­coccal vaccines No Con­dition Specified Not app­li­cable.
XVI. Human papil­lo­ma­virus (HPV) vaccines No Con­dition Specified Not app­li­cable.
XVII. Any new vaccine recom­mended by the Centers for Disease Control and Pre­vention for routine admi­nis­tration to children, after publi­cation by the Secretary of a notice of coverage* No Con­dition Specified Not app­li­cable.

*Now includes all vac­cines against sea­sonal influenza (except tri­valent influenza vac­cines, which are already covered), effective November 12, 2013.
(b) Qua­li­fi­ca­tions and aids to inter­pre­tation. The fol­lowing qua­li­fi­ca­tions and aids to inter­pre­tation shall apply to the Vaccine Injury Table to para­graph (a) of this section:
(1) Ana­phy­laxis and ana­phyl­actic shock. For pur­poses of para­graph (a) of this section, Ana­phy­laxis and ana­phyl­actic shock mean an acute, severe, and poten­tially lethal sys­temic all­ergic reaction. Most cases resolve without sequelae. Signs and sym­ptoms begin minutes to a few hours after exposure. Death, if it occurs, usually results from airway obst­ruction caused by laryngeal edema or bron­chospasm and may be asso­ciated with car­dio­vascular col­lapse. Other signi­ficant cli­nical signs and sym­ptoms may include the fol­lowing: Cya­nosis, hypo­tension, bra­dy­cardia, tachy­cardia, arrhythmia, edema of the pharynx and/or trachea and/or larynx with stridor and dyspnea. Autopsy fin­dings may include acute emphysema which results from lower respi­ratory tract obst­ruction, edema of the hypo­pharynx, epi­glottis, larynx, or trchea and minimal fin­dings of eosi­no­philia in the liver, spleen and lungs. When death occurs within minutes of exposure and without signs of respi­ratory dis­tress, there may not be signi­ficant patho­logic findings.